ebooksall.com
All ebooks are providing for research and information. We are not from or against any sect or group.

A Brief History of Humankind Urdu آدمی: بنی نوع انسان کی مختصر تاریخ

A Brief of Humankind
آدمی بنی نوع انسان کی مختصر تاریخ(Sapiens)
مصنف:یووال نوحاہراری
مترجم:عمر بنگش

یووال نوحاہراری کی پیدائش 24 فروری 1976) وہ ایک مشہور اسرائیلی مورخ اور یروشلم یونیورسٹی کے عبرانی یونیورسٹی میں شعبہ تاریخ میں پروفیسر ہے۔ وہ مشہور سائنس بیسٹ سیلرز سیریز : اے بریف ہسٹری آف ہیومین ہینڈ (2014) ، ہومو ڈیوس: ایک مختصر تاریخ کا کل (2016) ، اور 21 ویں صدی (2018) کے 21 اسباق کے مصنف ہیں۔ ان کی تحریروں میں آزاد ارادیت ، شعور ، ذہانت اور خوشی کی جانچ ہوتی ہے۔

ہراری نے لگ بھگ 70،000 سال پہلے ہونے والے “علمی انقلاب” کے بارے میں لکھا ہے جب ہومو سیپینز نے حریف نیندرٹھالوں کی سرکوبی کی ، زبان کی ہنر اور ڈھانچے والے معاشرے تیار کیے ، اور زرعی انقلاب کی مدد سے اور سائنسی طریقہ کار کے ذریعہ تیز ہوا ، جس نے انسانوں کو اجازت دی ان کے ماحول پر مہارت حاصل کرنے کے قریب ان کی کتابیں مستقبل کے بائیوٹیکنالوجی دنیا کے ممکنہ نتائج کا بھی جائزہ لیتی ہیں جس میں ذہین حیاتیاتی حیاتیات کو اپنی تخلیقات سے آگے نکلتے ہیں۔ انہوں نے کہا ہے کہ “ہومو سیپینز جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ وہ ایک صدی میں غائب ہوجائیں گے”۔

یووال نوحاہراری کی کتاب اے بریف ہسٹری آف ٹائم کا ترجمہ ہمارے دوست عمر بنگش نے نہایت محنت سے کیا ہے، ترجمہ عارم قاری کو ذہن میں رکھ کر کیا گیا ہے۔عبارت نہایت رواں اور سلیس ہے،کتاب پی ڈی ایف کی شکل میں آپ تمام احباب کے لئے بلا کسی معاوضے کے میسر ہے، خود بھی پڑھیں اور اسے اپنے دوست احباب تک بھی پہنچائیں

Download from Google Drive
Download from Mediafire

 

Sapiens A Brief History Of Humankind
AudioBook of

 

AudioBook Link

You might also like
Comments
Loading...